• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Barajag

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
11 Januari 2018
Meddelanden
367
Mottagna reaktioner
353
Poäng
477
Shit.. Har det blivit så för flera? Jag kommer nämligen avsluta betalkoll denna månad var tanken. Men skriver dom ner den till 10.000 så är det ju ännu värre än att låta den vara kvar.
Jag har nog inte sett någon annan på detta forum tror jag, men nu har jag skrivit till dom igen så får jag se vad som händer....
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

DN1981

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
20 December 2018
Meddelanden
981
Mottagna reaktioner
398
Poäng
497
Från 8,9 till 22. Fattar inte..
Inga nya lån, ff eller något. Däremot högt nyttjade krediter (men var likadant förra månaden).
De övertrasserade är
Swedbank: 10 283 nyttjat av 10 000 beviljat.
EasyCard: 15 599 nyttjat av 15 000 beviljat.
(Dock reglerade, men det hann inte rapporteras).
Även betalkoll står som övertrasserad, men den står som avslutad så de ska ju inte påverka?

är det övertrasserat så brukar ju betyget skjuta i höjden. Är det nästan 100% utnyttjat men inte övertrasserat kan det vara lite hur som (för mig iallafall).
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
är det övertrasserat så brukar ju betyget skjuta i höjden. Är det nästan 100% utnyttjat men inte övertrasserat kan det vara lite hur som (för mig iallafall).
Ah! Så märkligt det här med UC, återigen..
Har haft något som legat övertrasserat varje månad mer eller mindre länge nu, men just idag reagerade de. o_O
Kan ju inte va något annat som påverkat eftersom jag varken har nu ff, lån eller annat.
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 678
Mottagna reaktioner
838
Poäng
747
Ena kreditkortet nollat. Det andra på ungefär samma nivå som innan. Påverkade inte betyget alls.
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Herregud.. Från 3,2 till 5,5 för att man tagit en avbetalning på 9 (nio) tusen kr.? o_O Tur man blir av med 3 ff om ca 1 vecka och ytterligare 5 st ff under hösten:tummen:
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp